BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 24, 2009

PhD oh PhD

Setelah hampir 17 hari di bumi Liverpool.....Memang confirm aku nie bukan golongan yg kuat baca buku......Setiap hari nak baca jurnal pun tak habis2.......Mengapa jadi begini? Tipikal orang melayu yang susah sangat nak suka baca buku......Tak ramai aku perhatikan orang melayu suka baca buku......Ingat lagi soalan main supervisor aku, why do you further study to PhD level? Aku jawab sebagai lecturer sekurang2nya kena belajar sampai PhD....Hahahahaha....Dr.Ouyang cakap aku tertinggal satu benda penting.....create new knowledge....so nak create new knowledge..kenalah banyak baca....sebab nak tgk dan evaluate knowledge yg dah ada sekarang...



Yg mengiringi kedatangan kami di Liverpool ialah kejayaan team bolasepak Liverpool yg menang besar 2 kali berturut2 sejak aku datang.....Man U kena 4-1, A.Villa kena 5-0...



Sejak berada di Liverpool, tiap2 hari ahad g car boot sale.....samada car boot sale kat St. Helen atau kat Burscough.....

0 comments: