BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 27, 2010

Happy birthday kak long!

Selamat hari jadi kak long.. dah genap 2 tahun anak mama hari nie.. tiada apa yg dapat mama & baba berikan kecuali doa dan harapan agar tihani menjadi anak yang solehah.. bertambah bijak dan berakhlak mulia.. jgn lupa tolong mama jaga adik syabil yer.. honeymoon mama dah over bila maktok2 dah balik esok.. huhuhu..



best dapat makan kek..

tengkiu maktok belikan hani kek..

pk aper tu..

don't play-play arr... i'm 2 today!

6 comments:

najibah said...

kak has...tahniah atas kelahiran syabil..hehe baru sekrang nak ucap
and hepi birthday utk kak long jugak.
best ek akak jadi suri rumah?

hashanim said...

thanks jijie.. dapat tgk anak2 membesar depan mata mmg best tapi penatnya hanya Allah yg tau.. tahap kesabaran pun kena lebih tinggi ;-)

hazera said...

wah wah..dah 2 tahun dah kak long...cepatnya masa berlalu!!

happy birtday ye tihani!

hashanim said...

tengkiu hazera..

p/s: rasa2nya bila nak jemput makan nasi minyak? dok kat sini mcm teringin pulak nak merasa nasi minyak.. hehhe

tasekM said...

hepi befday sayang...


.

Jun said...

happy birthday dear Tihani yang comel. Pandai posing tu...! Nanti besar jadi anak yang bertaqwa ya. Amin.